jueves, 1 de mayo de 2008

YA LO SABÍA YO

Tal y como publiqué tras leer la crítica de los empresarios el pasado 14 de marzo (COMIENZA EL COMPLOT) al sistema administrativo municipal, ya tuvo sus frutos.

Los vecinos NO importan, los empresarios SI

"Con cuántos técnicos podríamos arreglar esto Sr. Pérez, dos, tres, cuatro,... quince? Pida por esa boquita de piñón, que los potenciales vecinos de Fene no pueden vivir en la incógnita que supone el no saber dónde será su próxima obra maestra"

De paso, el Plan de vuelta para la Xunta, cada dos semanas tendrá que estar viajando a Santiago para adaptar el texto de la Ordenanza a la multitud de nuevas cargas que se imponen a la construcción.

Lo de la casa esa de Barallobre ya ni tengo ganas de mencionarlo, el único que falta por salir en la prensa solicitando su adquisición es la viuda del Entroido.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Apreciado tertuliano, acaso ¿eres tan iluso que crees que o recollido na Constitución sobre a igualdade e certo?
Dende logo, no serei eu quen te diga como está o patio, pero se comenta que hai certa premura por regularizar determinadas actuacións "non correctas".
O que é indiscutible é o grande arte constructivo que ten este empresario dende hai anos, porque para min ten moito mérito facer pisos "cuadriculados" durante anos e a estas alturas seguir confiando no acertado do deseño.

Anónimo dijo...

home, ten obras aceptables, como os soportais (teima e xala) con bodrios como o da plaza do concello ou o do BBV,(o da praza do Concello é un insulto a intelixencia,haberia que fulminar tanto a quen o diseñou como a quen o deixou facer) O que máis me choca e que lles fai aleros cando lle cadra, cando non lle cadra da gloria ve-las fachadas negras de humidade.
Dos pisos por dentro me reservo a opinión, non quero decir palabras malsoantes.

Anónimo dijo...

¿Para cando as A.VVs de Fene van a representar verdadeiramente aos veciños, tomar cartas no asunto, e defendelos ante os abusos do concello nos temas urbanísticos?
Porque pra solicitar que se cambie unha luz da farola non son necesarias.