miércoles, 6 de agosto de 2008

POLITIZANDO LAS FIESTAS

Redacción La Voz de Galicia - Ayer por la tarde, el pequeño pueblo marinero de Redes se convirtió por tercer año consecutivo en escenario de ficción, aunque en esta ocasión la acción estuvo protagonizada por los propios vecinos y otros visitantes, pero sobre todo, por los vikingos de Limodre. Sobre las 18.30 horas, los vikingos, caracterizados por el color rojo, llegaron a la costa aresana para secuestrar a uno de los piratas. Esta vez, el desafortunado fue Julio Iglesias, alcalde de la localidad, quien caracterizado con el tradicional parche y una espada, intentaba rebanar el cuello a Iván Puentes, alcalde de Fene, mientras pensaba cómo «tomar la revancha duramente» en el contraataque, que tendrá lugar el próximo 23 de agosto. Por el momento, con su rehén recién capturado, los vikingos se dirigieron a su playa base, en Limodre, para celebrar su victoria con una gran fiesta.
Entre lo que me contaron y lo que lei estoy casi seguro de que este año no fue lo mismo.
Hace cuatro años un grupo de amigos de Limodre planearon el secuestro de Emiliano, conocido hostelero de la parroquia de Redes, en Ares, para trasladarlo prisionero a la posada del Emigrante en Río Castro, donde lo semeterían a uno de los más duros castigos soportables por una persona: Beber cerveza a raudales y comer churrasco.
Así transcurrieron tres ediciones, los objetivos eran miembros de las familias que gobernaban los fortines que custodian ambos lugares; el muelle de Redes y la playa de Almieiras.
Sólo hubo que esperar una más para que nuestros políticos, ávidos de protagonismo, se intenten hacer dueños de una fiesta que no les pertenece, o acaso si, cuando están acostumbrados al mundo de la política quizás una subención, o el hecho de haberles dado por fin la posibilidad de pagar una nueva factura (y me refiero a la del agua) implique someterse a las fantasías de estos señores, que por un día se visten tal y como deberían de hacerlo todo el año y se mezclan con el pueblo llano para hacerles creer que son uno más entre nosotros.
Y lo peor de todo... alguno todavía lanza invitaciones en sus medios propagandísticos personales para que sus incondicionales le socorran en el fragor de la batalla. Cuál es la intención, que acaben coreando su nombre? Que en las camisetas del año que viene en lugar del vikingo aparezca una caricatura suya?
En el programa electoral no venía nada acerca de que lo tuvieramos que sufrir hasta cuando estamos de fiesta.
EGOCENTRISMO EN ESTADO PURO

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Boas Zapata...istas. Pero serán....., era o que me faltaba por ollar. Agora teñen que reconquistar o voto dos nobles de limodre, logo do follón da auga, o cal resolveron adecuadamente e con premura, queren facerse cunhas festas dos veciños (supoño que terían autorización municipal, ou verbal do señor Alcalde).
Que teñan coidado, dado que as embarcacións que se usan na bataia son moi fráxiles, non vaia a ser que afundan os politicos e ningúen se decate. Non caerá esa...
Un saúdo e ánimo na loita.

Anónimo dijo...

En tempos de piratas, corsarios e bucaneiros, non era raro a existencia de motins contra o tirano de turno, capitans, nobles e lacaios varios que avidos do favor real, sometían ao pobo e de vez en cando dabanlle festas e circos para que esqueceran as penas.
Que teña coidado o tirano de turno, o almirante Puentes, non vaia ser que a plebe se lle amotine e acaben botandoo por unha pasarela cos ollos vendados cara o fondo da ría.
Algúns non esquecemos que grazas á "María Pita" de Limodre" (Teresa Vence)temos as canalizacións de auga.
O 23 de agosto , motín contra o tirano, e que guie a defensa das costas de Almieiras a nosa heroina.

Anónimo dijo...

Hola, ó Sr. Alcalde crecénlle os ananos! non o digo porque algún teniente alcalde deanos unha sorpresa física!Que pasou o outro día no pleno? Pobrecitos todos! Ivan pasou mala noite por culpa desas mulleres de Barallobre que lle foron chamar a atención a Sra. concelleira de deportes. Foi o último que lles quedou, dado que na radio un teniente alcalde do goberno fenés non lles deixou falar. VAIA DICTADURA!!!!! E por certo, que fixo o bloque? rirse de que ós seus socios de goberno lles veñan chamar a atención! pois señores concelleiros do bng, son vostedes moi simpáticos, pero co seu apoio ó psoe están consentindo todas estas actuacións fascistas do psoe. Dentro de tres anos arrepentiránse disto, pero claro, ter poder gusta. Non vos salvades ningún, antes pensaba que sí pero agora pensó que son iguais que os outros, oportunistas e figurantes, ansiosos de poder e de titulos, sen facer nada por fene.

Anónimo dijo...

Pois si, anonimo, si...
Parece que ao BNG lle da igual Fene con tal de seguir no poder,porque aturar as actitudes dictatoriales do PSOE fenés é, sinxelamente, ser complice.
Esto con Rivera Arnoso non pasaría...

Anónimo dijo...

Traigovos boas novas. Había moita xente que pensaba que ó estar de vacacións non ía presentarse ó contrataque pirata de Redes a Río Castro, pero si o fixo.

Levarono, e vai pasar alí un ano enteiro. Oxalá o vindeiro ano non haxa voluntarios para liberalo e se quede alí para sempre.

Aínda que non creo que o aturen tanto tempo, no primeiro ano xa verán o que se agocha tras esa cara de bon rapaz e o fondearan no medio da ría cunha pedra ben gorda amarrada no pescozo.