sábado, 8 de agosto de 2009

Pepe Gotera e Otilio en Fene.





(Esta historia esta basada en feitos reais, ainda que os personaxes e o guión son ficticios, polo que calquera parecido coa realidade non deixa de ser mera casualidade.)

Estaba un día o Alcalde de Fene agardando no paso de peóns que hai diante da cafetería "Lembranza" na Avenida Naturais, cando se percatou que no arcén da estrada habia un bache.

Quedou ollando fixamente para o bache, e pensou:

"Este bache é competencia exclusiva do meu gran amigo José Blanco, pero claro, o home non da feito para asfaltar a estrada ata Betanzos, leva asi máis dun ano, e si xa non o molestei para que apurase, menos o vou molestar para que amañe este bache"

E asi pensativo, o noso Alcalde dirixiuse ata o Concello, en donde convocou unha xuntanza de goberno para buscar unha solución.

Logo de moito deliberar, atoparon unha solución ideal. Sería o propio Concello quen solucionara o tema.

Pero de novo se encontraron con outro problema, querían orixinalidade na solución e tiñan serias dúbidas da capacidade técnica dos traballadores municipais, polo que optaron pola solución definitiva da empresa privada.

É asi que unha maña se presentaron Pepe Gotera e Otilio para poñerse mans á obra, e namentras Pepe Gotera tomaba os viños no "Lembranza", Otilio, que viña sin almorzar, se papou os sacos de cemento, e cando se deu conta xa non podía cementar o bache, polo que cunhas tablas, unhas puntas, un martelo e unhos conos, fixo a obra de arte que ali se amosa

Pero non quedou asi a cousa, cando o Alcalde foi dar o visto bo á obra, atopouse uns peregrinos que se estaban sacando fotos no lugar, e que ao ser andaluces, non recoñeceron ao Alcalde, e entre eles, falando decian:

-"¡Y tu admiras las obras del Alcalde de Granada, esto si que es una obra de arte!"-

O Alcalde de Fene, totalmente satisfeito do que acababa de escoitar, foi ata a caseta de información turística que hai a poucos metros, e ali deixou claras indicacións de que se informara a todos os turistas de xeito preferente que esa era unha visita obrigada.

Pero tampouco quedou asi a cousa, xa que cando os peregrinos chegaron a Granada, e os amigotes lle preguntaron que tal lles fora a viaxe e que fora o que máis lles gustara, estes complentamente convecidos lles respostaron que nada de Catedral, nin Plaza de Obradoiro , nin gaitas! o mellor e máis bonito foi o sistema anti-baches de Fene.

E asi, boca a boca, e cunha adecuada propaganda nas axencias de viaxes, foi como o Xacobeo 2010 acabou afundindo o camiño tradicional, e poñendo en valor o Camiño Inglés que acabou sendo o camiño máis visitado, e con parada obligatoria na Avenida Naturais para a foto de rigor.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Ferrol Domingo 9 de Agosto de 2009


--------------------------------------------------------------------------------


Un grupo de 80 jóvenes valencianos harán desde Ferrol el Camino Inglés


REDACCIÓN > FERROL


Un grupo formado por 80 jóvenes valencianos realizarán a partir del lunes el Camino Inglés desde Ferrol hasta Santiago de Compostela. Se trata de una peregrinación organizada por la Comisión Diocesana para la infancia y la Juventud del Arzobispado de Valencia que lleva por lema “Él va por delante”.

El grupo tiene previsto llegar a Ferrol mañana por la noche, después de viajar en autobús desde la localidad valenciana de Genovés. Su primera etapa la realizarán el martes y llegarán hasta Pontedeume, recorriendo algo más de 24 kilómetros. Las siguientes etapas terminarán en Bruma, Ordes, Sigüeiro y el Monte do Gozo. Tienen previsto entrar en Compostela el día 17 y participar en la tradicional misa del peregrino.





Parece que la noticia del ya famoso sistema antibaches de Fene corre como la polvora.

Ya están fletando buses desde Valencia que con la disculpa de hacer el Camino Inglés, realmente vienen a ver la gran obra de Fene.

Anónimo dijo...

Hermanos los baches están en buenas manos, o sea las de DIOS, porque como no los arregle da divina providencia, el Concello lo dudo.

Hace dos semanas que iban empezar las obras para tapar el agujero del Cádavo en Perlío, que tristemente según el Sr. Puentes tenía que asumir el Concello, todo sigue igual.

La Travesía (N-651) sigue igual, pintada de amarillo.

El campo de futbol de perlío sigue sin cesped artificial.

La psicina municipal es la única de la comarca que cierra en verano (según la prensa).

El presupuesto del 2009 sin aprobar.

Y no voy a decir nada de las licencias de urbanismo, (según el Alcalde 2 y 4 meses) la realidad habla de 12 y 18 meses.

ESPERO QUE ESTE SEÑOR SE MARCHE, PORQUE DE LO CONTRARIO A LOS FENESES NOS VAN A COMER LAS RATAS

Anónimo dijo...

La basura de Villar Mir

Fecha de publicación:
Sábado 15 de agosto de 2009



Les damos una limosna de 420 euros para que sobrevivan durante un mes, montamos un espectáculo cómico taurino por un par de Audis y se nos mueren diez mil dependientes sin haber recibido ni un céntimo, todo porque estamos a dos velas, y ahora vamos a tener que dedicar 15 millones de euros en solventar las incapacidades del prohombre Villar Mir, en la mina de Serrabal.

La actuación complementaria que el Consejo de Ministros acaba de aprobar para liberar de basura el trazado del AVE nos va a salir en un pico. Y todo porque el prócer Villar Mir, su gente de confianza o quienes fueran, han tenido la ocurrencia de colocar 355.400 metros cúbicos de rellenos precisamente, que también es mala suerte, en el lugar reservado para el tren que nos están construyendo.

No faltará quien, después de las continuas agudezas del mecenas Mir para con Galicia, crea que la acción no ha sido inocente. Pero lo fuera o no, el acuerdo del Ejecutivo debe de venir acompañado de otra decisión que evite que las actuaciones de Villar Mir repercutan en la caja de todos, en un momento especialmente delicado. Como en otros órdenes de la vida, quien la hace, la paga. Y quien haya tenido la responsabilidad de tal maniobra, que haga frente a las consecuencias.

Es cierto que ahora estamos muy entretenidos en denunciar fantasiosas persecuciones inquisitoriales. Pero no estaría de más que quienes promovieron y apoyaron las actuaciones de Mir en Galicia nos den ahora su opinión sobre esas inocentes ocurrencias, que dejan tiritando nuestros monederos.

Ernesto Sánchez Pombo