viernes, 14 de marzo de 2008

Fene pone en marcha su punto de información turística

Según el artículo publicado hoy en La Voz de Galicia hoy comienza a dar servicio de información turística la "oficina" (ellos le llaman oficina pero para mi es una caseta, como la que todos querríamos poner en nuestra finca pero no nos darían licencia) pensando en los turistas despistados que vendrán a la Semana Santa ferrolana y en el posible interés en pasar las horas muertas visitando nuestro ayuntamiento.
Lo que no me convence mucho es su situación, ya que está en sentido contrario al normal de acceso de turistas y en un punto donde encontrar aparcamiento no es tarea sencilla.
Me gustaría saber que te recomiendaría ir a ver la persona que se encuentre en dicha instalación, yo de Fene destacaría la vista desde Marraxón en un día con óptima visibilidad, la fervenza del Belelle y no sé que más... quizás si te quieres reir un rato ir a ver el consistorio lleno de humedades y las bolsas tan curiosas que se forman en el canto del forjado donde se sustenta el balcón de la Alcaldía, para ver como no se debe construir en Galicia.
Ahora que los premios por hacer esta maravilla ya no se los quita nadie

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Zapata..istas, lo de la casesta de información está genial, supongo que pertenecerá a la concejalía de información manipulada del señor "ALcalde", y en cuanto al diseño del Ayuntamiento, decir que un amiguete mio con muchos conocimentos en urbanismo, me comentó no hace mucho que en Galicia tendría que estar prohibido construir sin aleros.

Anónimo dijo...

Efectivamente iso si que é unha caseta, e ademáis moi ben situada, xa non para o ben que queda para os paseantes, porque quen veña a facer turismo xa seguirá pola autoestrada cara a Ferrol, Ortigueira,... e demais sitios non que hai cousas máis interesantes que ver, ou sinxelamente sobraría o máis, simplemente interesantes.
Me refiro á ubicación, anulando completamente a única zona onde había instalados uns bancos en toda a Avda. Naturais (a principal do Concello), así que agora quen quera descansar un pouco, se terá que sentar na terraza dunha cafetería.
Falando de turismo:
* Cultural: O museo do Humor, pero o problema e que xa o coñece todo o mundo, para isto non fai falta caseta.
* Nautico: ¿isto que é? como non sexa pasear pola ribeira de San Valentín.
* Edificios Históricos: ¿¿¿¿????
* Natureza: Pouco mais que o Belelle e as praias de Limodre.

Seguro que me quedan sitios no subconsciente, pero señores, se eiquí en periodos teóricos de afluencia de turistas, só quedamos os que temos que traballar.... vaia xeito de queimar os cartos.

Anónimo dijo...

Sempre criticando!!!!
Claro que Fene ten moitas cousas que ver, a bote pronto ocurrenseme como ruinas memorabels a rubber ou as instalacións de Rivera Seco, como sitio de inmensurabel encanto e fermosura a illa do quesito(publicitada con exito no blog do sr. alcalde) como lugar de encomioso aroma o paseo de S. Valentín(con marea baixa), como xoias arquitectonicas, a nave do concello en S.Marcos e o edificio que fixo Perez ao lado da praza do Concello, e como xardín botanico a mediana das pías.